Ieder seizoen vragen wij aan de ploegen om mee te helpen de zaal in orde te brengen bij de thuiswedstrijden. Elke ploeg dient max. 3x per seizoen deze taken te volbrengen voor een halve dag competitie. Je kan onderling in je ploeg afspreken wie er hoe laat komt, het is voldoende als er 4 personen tegelijkertijd aanwezig zijn. Er zal ook steeds minstens één iemand van het bestuur aanwezig zijn. Hieronder vind je het ‘takenpakket’ en het schema:
Takenlijst (af te werken volgens nummer in onderstaande volgorde) en volgens de nodige info die op een infoblad op de inkomdeur van de zaal elk weekend wordt opgehangen:
VOOR HET BEGIN VAN DE EERSTE WEDSTRIJD:
- Beide zaalvoetbaldoelen wegzetten
- Kleine tribunes zetten aan de inkom
- 2 palen zetten, net hangen op de juiste hoogte
- beschermers rond de palen doen
- 2 banken + 2 strafstoelen zetten
- 12 ballen in één winkelkar
- wisselplaatjes + flessen water voorzien
- tafels voor de markeerders voorzien à middenplein en cafetaria
- tussengordijnen hangen
- reclamepanelen zetten + vlaggen hangen
VOOR HET BEGIN VAN ELKE WEDSTRIJD (per terrein):
- nethoogte aanpassen
- nieuwe flessen water zetten + oude wegdoen
- 12 ballen in de kar leggen
Klik hier voor een overzicht van zaal- en toogdiensten.
VolleySpike
Voor zij die niet bekend zijn met het markeerprogramma op de tablets, kan je hier de handleiding vinden.